It's time for us to grow

Sitter och lyssnar på Dani Shay medan jag borde packa ner alla mina kläder och fixa mig för att kunna åka till jobbet, men pallar inte, haha.

Dani Shay är verkligen en av mina idoler just nu, hon är så jävla grym och är verkligen sig själv, det bästa är att hon verkligen står för det också. Lyssna bara på hennes texter så kommer ni verkligen förstå hur underbar hon är.

nej, nu kan jag ikke sitta här mer.. SKa packa klart och fixa mig nu.

Kan lägga in länken till en låt ni kan få lyssna på som jag lyssnat på minst tuusen gånger den senaste veckan, haha.

http://www.youtube.com/watch?v=2iYBWmmcYAM&NR=1


så otroligt fina är dem!


The truth's just another thing you can't handle



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0