Nystart?

Känner för att börja blogga igen.... Eller ja, min älskling ville att jag skulle göra det, så då får väl jag lyda henne :s

Sitter just nu och snackar med lite folk på skype, snackar typ inte ens, haha...
Nej men det är väl kul det också.
Mirre fastnade i en påse nyss så hon ramlade :s xD

Jobbat idag, ska jobba imon också, och sen efter det åka hem till meine kusin vitamin :D

Ehm kommer inte på nåt mer att blogga om. Så får väl lägga in en bild på min snygga älskling om jag hittar en bild nånstans... det gjorde jag inte, haha men får fixa en bild på supersnygga och sexiga Jedward dårå, fast, dem är inte lika snygga som min snutteplutt ;)



Hur söta är dem inte??



Kommentarer
Postat av: Elii

är du otrogen med jedward? :(

2011-07-05 @ 18:35:06
URL: http://jordgubbspojke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0