Nytt försök!

Tjosan!
Hade tänkt att jag skulle försöka börja blogga igen, hmm... Får se hur det går, blir förmodligen lättare att göra det nu när jag fått en iPhone (:
Idag har jag hur som helst jobbat i ca 3 timmar, eller ja, jobbat och jobbat, bar på en utbildning som gör att jag kan börja jobba på måndag (:
Och sen så drog jag till Grand för att fika lite med mina småsyskon, och det gjorde vi på espresso house, mums!
Nu är jag hemma igen, skulle egentligen varit med Julia men fick sån jävlig huvudvärk och blev anmält hängig så fick tyvärr skippa det :(
Aja, nu hade jag tänkt att jag skulle lägga mig och vila lite på altanen så vi höres! Bye (:
En fin bild på mig och underbara Anna från när vi var i fredags (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0